H&R spacer systemer findes i 4 varianter, som er beskrevet nærmere herunder.
H&R Spacere er fremstillet i en højstyrke aluminiumlegering for at opnå
lavest mulig vægt.
H&R Spacere er overfladebehandlet for at give den bedst mulig beskyttelse mod korrossion.
H&R spacere er bilspecifikke og findes i onlinekataloget ved opslag på bilen
H&R Spacere er TÜV godkendte til de fleste biler ****
40 - 90 mm sporviddeforøgelse (spacer tykkelse 20-45 mm)
DRA Spacere boltes på hjulnavets flange med specielle bolte som er includeret i spacerkittet.
DRA spacere har gevindbøsninger i stål til hjulboltene for at opnå maksimal holdbarhed.
Fælge monteres på spacerne med de oprindelige hjulbolte.
DRA Spacerkits er bilspecifikke og kan bestilles i online-kataloget.
Alle monteringsdele er inkluderet!
40 - 90 mm sporviddeforøgelse (spacer tykkelse 20-45 mm)
DRM Spacere boltes på hjulnavet med specielle DRM hjulmøtriker som er en del af spacerkittet.
I spacerflangen mod fælgen er der monteret nye DRM støttebolte.
Fælge monteres med de oprindelige hjulmøtriker på spacernes nye støttebolte.
DRM Spacerkits er bilspecifikke og kan bestilles i online-kataloget.
Alle monteringsdele er inkluderet!
6 - 40 mm sporvidde forøgelse (spacer tykkelse 3 - 20 mm)
DRS Spacere monteres mellem hjul og nav. Bilens hjulbolte skal slås ud og udskiftes med længere H&R hjulbolte.
På Mazda og Nissan bilmodeller skal hjulboltens strålediameter oplyses ved bestilling.
Fælge monteres på spacerne med de oprindelige hjulmøtriker.
DRS Spacerkits er bilspecifikke og kan bestilles i online-kataloget.
Alle monteringsdele er inkluderet!